Kariera

Oferty pracy: 

Pracownik działu części JOHN DEERE

Firma Agro Wanicki to autoryzowany partner marki John Deere na terenie województwa lubelskiego posiadający cztery oddziały który aktualnie poszukuje pracownika na stanowisku 

PRACOWNIK DZIAŁU CZĘŚCI MARKI JOHN DEER
Miejsce pracy : Kazimierzówka k. Świdnika

Zakres obowiązków :

• sprzedaż części i ich dobór klientom
• dostarczanie potrzebnych części serwisantom
• asystowanie przy przygotowywaniu i utrzymywaniu wystawy produktów.
• przyjmowanie dostawy 
• wydawanie i wysyłanie części z magazynu zgodnie z zamówieniem 
• prowadzenie kontroli stanów magazynowych 
• wykonywanie planów marketingowych sprzedaży części oraz wdrażanie swoich pomysłów na temat przyszłych kampanii.
• wykonywanie działań telemarketingowych

Wymagania :

• Kompetencje w dziedzinie sprzętu rolniczego i technologii rolniczej
• umiejętność obsługi standardowych narzędzi informatycznych 
• doskonała umiejętność utrzymywania dobrych stosunków z klientami
• znajomość produktów branży rolnej
• umiejętność pracy w grupie
• samodzielność, kreatywność, sumienność
• gotowość do pracy w dużym wymiarze godzin i w weekendy

Oferujemy:

• pracę od zaraz w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, 
• stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
• pakiet szkoleń i możliwość rozwoju zawodowego
• niezbędne narzędzia pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres 
kamil.chwiejczak@wanicki.pl
609-500-383

 

Jeżeli pasjonują Cię nowe technologie, a szczególnie maszyny, cenisz sobie kontakt z klientem, nie boisz się odpowiedzialności, lubisz mieć poczucie, że COŚ co robisz zależy od Ciebie oraz chcesz się rozwijać – dołącz do naszego zespołu! Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko 

SPRZEDAWCA – HANDLOWIEC MASZYN OGRODOWYCH MARKI JOHN DEERE POTTINGER ORAZ TOWARZYSZĄCYCH 

Miejsce pracy : Agro Wanicki 
Województwo Świętoktrzyskie
Opis stanowiska:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- rozpoznawanie potrzeb klientów w zakresie wynajmu maszyn rolniczych, budowlanych i komunalnych, doradztwo techniczne, dobór odpowiedniego sprzętu 
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów na wynajem 
- ofertowanie, koordynowanie i finalizację procesu wynajmu, prowadzenie dokumentacji
- monitorowanie kontraktów, pilnowanie terminów (ubezpieczenia, wynajmu, naprawy)
- wysoką jakość obsługi klientów (także poza siedzibą firmy) i dbanie o dobry wizerunek firmy

Od kandydatów oczekujemy:

- znajomość i umiejętność identyfikacji maszyn rolniczych, budowlanych i komunalnych
- aktywnej sprzedaży i realizacji wyznaczonych celów
- komunikatywności, umiejętności pracy w zespole, łatwości nawiązywania kontaktów
- rzetelnego i sumiennego wykonywania powierzonych obowiązków
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane

Oferujemy:

- zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku, posiadającej status lidera w branży maszyn
- pracę z maszynami najlepszych światowych marek
- dostęp do specjalistycznej wiedzy
- zespół przyjaznych współpracowników, dobrą atmosferę
- wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników, atrakcyjny system premiowy
- niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres 

emailowy ewelina.chec@wanicki.pl lub kontakt telefoniczny + 48 603 959 547 

Zapewniamy anonimowość podczas składania aplikacji.
Dziękujemy za nadesłane oferty i informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

 

 

SPRZEDAWCA – HANDLOWIEC MASZYN OGRODOWYCH MARKI 
JOHN DEERE POTTINGER ORAZ TOWARZYSZĄCYCH 

Miejsce pracy : Grójec , Białobrzegi 
Region : Mazowieckie

Opis stanowiska:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- rozpoznawanie potrzeb klientów w zakresie wynajmu maszyn rolniczych, budowlanych i komunalnych, doradztwo techniczne, dobór odpowiedniego sprzętu 
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów na wynajem 
- ofertowanie, koordynowanie i finalizację procesu wynajmu, prowadzenie dokumentacji
- monitorowanie kontraktów, pilnowanie terminów (ubezpieczenia, wynajmu, naprawy)
- wysoką jakość obsługi klientów (także poza siedzibą firmy) i dbanie o dobry wizerunek firmy
Od kandydatów oczekujemy:

- znajomość i umiejętność identyfikacji maszyn rolniczych, budowlanych i komunalnych
- aktywnej sprzedaży i realizacji wyznaczonych celów
- komunikatywności, umiejętności pracy w zespole, łatwości nawiązywania kontaktów
- rzetelnego i sumiennego wykonywania powierzonych obowiązków
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane

Oferujemy:
- zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku, posiadającej status lidera w branży maszyn
- pracę z maszynami najlepszych światowych marek
- dostęp do specjalistycznej wiedzy
- zespół przyjaznych współpracowników, dobrą atmosferę
- wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników, atrakcyjny system premiowy
- niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres 

emailowy ewelina.chec@wanicki.pl lub kontakt telefoniczny +48 603 959 547 

Zapewniamy anonimowość podczas składania aplikacji.
Dziękujemy za nadesłane oferty i informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).